Saje mahu tambah entry - ke 99

Saya agak risau. Hadeef sleeping pattern masih sama. Sejak dari baby until now, 8 bulan. He will wake up at night dan menangis minta nenen. Is it a sign of hungry? Or cuma saja mahu di lenakan? Saya kurang mengepam sekarang. Tetapi direct feeding at night. Kesian Babah Hadeef jugak sebenarnya. Ha-ha. Saya pernah mengagak ia adalah petanda Hadeef kelaparan. Pernah jugak saya buatkan sebotol susu tepung supaya Hadeef tak bangun malam merengek minta nenen.

Hasil masih sama. Hadeef masih bangun malam dan menangis.

Dan saya baca artikel ni hari ini mengenai tabiat tidur anak saya. Semoga bermanfaat buat saya, suami dan anda. anda. anda. anda. OK cukup.

Bagi mereka yang mempunyai keraguan mengenai tabiat tidur anak anda, baca di sini

Comments

Popular posts from this blog

Sangkar Putong

Sepakat Membawa Berkat

Young Living Essential Oil