nurulali.com COPP!!

Merancang untuk ada domain sendiri. nurulali.com. Cool eh?

Borak-borak dengan rakan sekerja baru, Husaini mencadangkan beberapa nama. Adalah sesikit. rawanaz, baitulbytes, hostrelax. Exabytes? pengunjung blog den baru 4-5 orang. Follower baru 9 orang. T_T.

Owwhh.. amirudin ada mencadangakan datakl. Murah pun murah. Tapi masih mencari yang berkenan dihati.

Macam mana nak dapat yang berkenan dihati. Senang aje. Ikut instinct. Ngee...

Merayau sampai ke lowyat.net, dapatlah beberapa calon yang sesuai. baitulbytes.com. fivio.com

at last, boleh pulak sampai ke http://malaysiahostingreview.net/. Kat sini semua webhosting kat malaysia ada. Siapa ada review lagi. Hah! Tak payah merayau jauh-jauh. Baca review di sini dan pilih!

Nanti saya dah pilih hosting, tunggu je la entry baru dari nurulali.com. Insya ALlah.

Hari ni bekerja separuh hari. Esok dah raya. Cuti tahunan dah habis. Adehh...

Masalah GD Library masih belum selesai. Portal di opis belum berupaya untuk ada galeri gambar yang sempurna dan cantik.

yum install php5-gd belum nampak impaknya.
rpm phplib-gd juga tidak kelihatan hasilnya.

Saranan seorang rakan, Titi, supaya re-install balik php dan guna tarball. Dia kata senang. Dia la kata. Ha-ha.

Server untuk projek baru juga perlu re-install OS. Last week dah buat, tapi cd-rom tak boleh detect CD. Call staff yang incharge, support melalui phone. Hah. Macam call streamyx pulak. Tapi masih, failed to do anything. Owhh.. ingatkan saya untuk buat DVD image untuk CD topi merah tersebut. Pending dah 2 minggu.

Senang hati saya. Saya rasa saya tak perlu tambah kesusahan pada orang lain. Lagipun saya perlu belajar menerima hakikat. Cuma saya perlukan sokongan.



Comments

  1. Rupanya ada web Malaysia Hosting Review ek, tapi tak banyakla web hosting yang dimasukkan, sedikit sangat. Hmm, exabytes tu antara yang top ke, rasanya mesti sebab loading dia laju kot, macam blog Ust Asri. So, macam mana kak?Baitulbytes is nice, Rawanaz would be nice also :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sangkar Putong

Sepakat Membawa Berkat

Young Living Essential Oil