Dup.. dap.. dup.. dap...

Sedari petang semalam dah dup dap dup dap...

Mana baju tak sampai-sampai lagi ni? Hasrat untuk buat baju raya haji. Banyak lagi baju tak buat ni. Ada la 3 pasang. Cukup la satu baju untuk Gong Xi Fa Cai, satu Hari Gawai, satu Merdeka. Hahaha


Tengah mencari-cari menu sarapan, datnag kak ida, dia bawak pulut n sambal tumis. Cara jugak! Ada anak ikan sepat goreng garing, ikan bawal, sambal tumis and pulut siam. Baru tau kenapa ore klate sarapan macam ni. Ada car rupanya menu ni! Pulak sambal kak ida buat memang kaw habis. A'ah, yang sedap tu la dia bawak sikit. Ciss.. mencalit2 semua orang terhadap sambal teresebut.

To-dO
Leave Balance IBUS
Portal Manual PD*M project.(print-hantar. Lama sangat ke? Memang saja lama-lama kan. Ha-ha. ~Takbaik takbaik)
RedHat (in order to accomplish RHCE-sangat!)
--kenapa tiba-tiba letak senarai kerja disini? nak berlagak anda seorang yang bekerja di dunia ini? hoho--
0 Responses