Lupa daratan!

Hari ni tidak ke office. Aku bercadang untuk membuat diskusi dengan opismet di tempat client. Ada site office di situ.

Tiada apa-apa halangan di sini. Aku jadi bebas. Kemaruk.

Tiada sekatan di sini. Aku jadi lupa. Lupa arah tuju.

www.youtube.com. Enter.

Yasmin Ahmad. Enter.

Berderai gelak tawa.

Berguguran air mata.

Ahh.. macam mana kerja nak siap ni?

Aktiviti mencari legacy Yasmin Ahmad dapat aku tunaikan hari ini.

Kerana aku bebas meneroka.

Tan Hong Ming.

Iklan bersahaja. Sarat dengan makna.

GD!!!!!! Kerja! Kerja!

Comments

  1. semalam aku tgk astro...yasmin ahmad dalam kenangan...meleleh aku tgk... sudah...sudah...aku terlalu sebak sekarang ni....

    ReplyDelete
  2. itu la.. tgk iklan ombak jahat semalam. Pastu iklan puasa.. huhu.. ter'emosi' sikit.

    ReplyDelete
  3. arie: ko ni x reti menghargai seni.. sikit punya berseni aku tlis. Ko kata aku x betul? Hah!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sangkar Putong

Sepakat Membawa Berkat

Young Living Essential Oil