Hukuman Setimpal

Waaa.... Aku amat suka melepak di bilik. Dari bujang dulu memang begitu. Mak juga selalu bising. Aku suka bersendiri dengan dunia aku. Dulu kat rumah xde TV dalam bilik. Yang boleh aku buat cuma baca buku. Berderet buku aku habiskan dalam satu malam. Kalau aku teringin nak tgk TV, aku keluar la. Biasanya semua org dah masuk bilik. Aku layan la CSI sensorg.

Sekarang aku dah kahwin. Jadual aku pulak sekarang sangat teratur (duduk ngn mertua beb! Teratur la!) Balik dari kerja, terus makan malam. Lepas tu terus la duduk dalam bilik x keluar2 sampai la esok pagi nk g kerja!! Terukkan??

Huhu... Kena pulak dalam bilik ada TV. Ahaaa... ada sangat la alasan aku xnak keluar bilik bila roomate membebel suh keluar. Kena pulak malam selasa. Dengan Betty, Desperate Housewife.. Alasan terhormat, 'citarasa orang ngn mak lain, nnt mak nk tgk citer lain, org nk tgk citer lain. Kesian mak xleh tgk citer kegemaran dia..' Waaahh!! Memang la aku x keluar bilik langsung!!


Ugly Betty

Sekarang TV dah rosak. Bukan rosak la sebenarnya. Ada la satu wayar telah digunakan untuk TV lain. Maka TV dalam bilik sudah tidak boleh digunakan!

Dalam minggu ni aku layan jugak TV kat luar. Sebab TV dalam bilik x boleh digunakan. Semalam, nak layan sangat Blogger Boy. Tapi sangat la malas dan penat. Maka aku korbankan TV diluar dan bermain sambil mamai (sbb penat+ngantuk) bermain dengan Hadeef.


Lagi kegilaan di malam Rabu, Surirumah Desperet

Penat aku meronta-ronta suruh roomate cari wayar lain untuk TV dibilik. Dia kata malas. Biarkan TV dalam bilik x boleh guna. Supaya aku keluar bilik tengok TV kat luar.



Yang ni kegilaan baru yang aku korbankan malam tadi. Sangat penat wahai Blogger Boy!

Qushairi atau Q ini adalah sangat sempoi. Mengenali beliau ketika beliau mengacarakan Bajet Travel program kat TV9. Hoh lepas tu kitrg layan pulak dia mengacarakan Trip to US. Sangat sempoi la Budi!

Apa cerita Blogger Boy eh malam tadi?

Comments

  1. dah lama aku x enjoy tgk tv walaupun aku boleh conquer tv sepenuhnya. disebabkan aku balik keje dah penat, aku lepak2 kat dalam bilik sampai tertido...huhuhu...kadang2 tgk tv pun leh tido...hampeh...adakah stamina aku x cukup bagus?? chess...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sangkar Putong

Sepakat Membawa Berkat

Young Living Essential Oil