Entry pendek

Isteri en bos dah selamat melahirkan baby. Boy ke girl aku x tau pulak. Semalam tgh review KPI aku, wife dia kol bgth yg dia da masuk ward. Bos aku nampak gak kelam kabut sbb wife dia dah nak bersalin kan. Tapi kalau dia x abiskan review tu bila lagi dia nak buat. Pasni kompom dia dah paternity leave.

Buat aku kagum tu wife dia drive all the way to the hospital. Anak ke6. Maybe dia pun da boleh agak bila waktu sebenar dah nak bersalin. Bos pernah ckp gak, wife dia ni mmg perempuan yg kuat.

Kepada en bos, semoga berjaya mencapai cita-cita jadi bapa mithali. Dia aim nak besarkan anak dia yang ke6 ni betul sbb yang 5 lain tu dia kerja. So x sempat nak tgk pembesaran dorg. Pasni dia nak retired nk balik kampung, usahakan ladang sawit. Jaga anak, masak untuk family, bawak mak dia g masjid. Cita-cita dia pasni bertukar kepada jadi imam di masjid. Itu da cukup membanggakan buat dia. Hehe.. ikut bos la... saya doakan yang terbaik untuk bos!!

Comments

  1. isteri en raja ker???? alhamdulillah....

    elouuww gd... mcm mana leh terjumpa blog ini... hik hik....

    amacam bb.. bacer entry dah start tendang tendang ekk.. bestnyerrr....

    ReplyDelete
  2. Mimie: A'a.. isteri en raja. Nama baby Raja Ahmad Sirajuddin. Sumer yg dgr mcm terkebil2.. maybe sbb nama tu mcm familiar.. Nama sultan tu.. hahha...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sangkar Putong

Sepakat Membawa Berkat

Young Living Essential Oil