Makan! Makan! Makan!

Lately ni lunch sensorg je. Kalau sebulan tu, mau la 3 hari makan sensorg. Huhu.. Opismet byk keluar pulak. Itu kira selalu la tu. Dolu mmg tetiap hari ada geng makan. B4 lunch dah koling2 tny nk makan mana even dah tau pun, mmg satu je tmpt nk dituju bila makan tghr. Haha..

Harini makan sensorg lagik. Kiena sblm lunch dah hilang. G mesjid agaknya. Dia kata skang dia selalu lunch kat mesjid. Murah + bleh jemaah sekali. (Calon sesuai ni!)

Kak ida pulak, baby Faheem masuk wad. Lung Infection. Harap2 xde pape. Dengan dia2 sekali warded. Ye lah, kalau dia x masuk wad, sapa nk jaga baby dia? Kan? Hoh..

So tghr td, jalan sensorg sbb dah nak termuntah pulak makan kat tmpt biasa. Ingat nak cari Ayam Penyet. Pernah dapat brochure pasal restoran ni dah dibukak kat USJ9 ni. Dah jalan sikit, tgk mcm xde je, aku malas nk jalan jauh lagi. Hehe.. g Jalamas jek. Nasi+ayam lemak+sayur+daging+epal suam = RM8.50. Hoh.. nasiblee...

Wiken ni plan nak balik Klang awal dari biasa. Minggu lepas x balik. Hairil demam. Kesian pulak. Dan plannya nak makan kat William's @ Taman Mayang, PJ. Survey menu dah aku ni. Hehe.. Opismet kata sedap. Tp environment kotor sket sbb dia pattern gerai tepi jalan. Ahh.. aku dah plan dah menu apa nk dirembat nnt. Hehe..




Madagascar Escape 2 Africa dah keluar. Aku ngan Hairil dah plan nk tgk minggu ni. Tapi dia dah pegi beli pulak dvd version citer ni. Aku sorok laa.. huhu.. sbb nnt kalau da tgk musti x berapa syok bila tgk 2nd time. Huhu... Penat la dia meronta merayu tny kat mana aku sorok dvd tu. haha.. jgn harap laa...

Nasib x menyebelahi aku. Tentu2 aku duduk umah dia. Mestila dia lebih kenal rumah dia kan? Semalam masa lipat kain aku tgk dia dah ala2 menjumpai tmpt sorokan itu.. Waaarrghh!!!... Layan jugak laa.. Huhu... still 1st season lebih best! Aku tgk pun x abis.

Hoh.. byk plan hujung minggu ni. Checkup doktor, cek kencing manis, tgk wayang (Antoo Fighter), makan kat William's..... apa lagi ekk??


---- Mari berkongsi! ---


I like the 'Jangan melucahkan SEKS!' Enjoy...

Comments

  1. fuhhh...kesian btol ko lunch sensorang! tak lunch kang lapar plaks.hehehhee...budak-budak praktikal kan ramai?naper?ko tak geng dgn diorg?huhuhu.

    ReplyDelete
  2. karim rambo: Ahaa.. konsep pecah kaca pecah gelas, sudah komen harap balas? hahaha...

    ReplyDelete
  3. william best layan nasi goreng ketam. gile best. pehti ayam pandan dgn mee raja. but jangan sekali2 beli mashed potato. pasti kuciwa. hahahaha.

    oh, ko buat aku rindu nasi goreng ketam.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sangkar Putong

Young Living Essential Oil

Sepakat Membawa Berkat