Ayat-ayat Cinta - Habiburrahman El-Shirazy

Yeay! Akhirnya aku dapat juga membeli novel ini. Hehe.. Semalam keluar dgn encikhairil ke Jusco Bukit Raja. Lepas balik makan malam kat rumah terus keluar pegi Kapar. Ada hal yang perlu diuruskan. Lepas tu saje je ajak dia g tgk movie. Lepas setel urusan tersebut terus la ke JJ utk sesi leasure. Hellboy II menjadi taruhan kitrg malam tu. Dgr respon dari kawan2 pun sumernya positif jadi kitrg pun terus le beratur beli tiket. Sebelum tu try jugak phone reservation takut x sempat sbb habis urusan dalam pukul 9 lebih dah. Xpelah, kalau x dpt tgk Hellboy pun jenjalan pun ok la.. dah lama gak x dating lepas kawen ni. Hehehe..

Lepas beli tiket sumer, terus g MPH. Bajet2 nak merambangkan mata je. Alih2 sambar le 'Ayat-ayat Cinta' ni. Tapi mata time tu tgh jeling-jeling kat Sophie Kinsella punya buku. Teringat 'Shopaholis Ties the Knot' tu pun x abis baca lagik. Huhu.. tapi mcm xleh dihalang2. Aku sabar dulu time tu. Pastu nampak pulak satu buku. Hmm.. Aku sendiri x pernah berniat utk baca buku2 macma ni. Tapi ada satu tajuk dia aku rasa aku nak cuba baca.

Tenggelamnya Kapal Van Der Wijck - HAMKA

Malam tadi sebelum tidur sempat jugak la belek2 buku ni. Tpi kat mukasurat 3 aku dah x boleh tahan dah. Mata mengantuk gile. Time tu pun dah satu lebih. Adoyai.. Satu ayat tu aku baca 3 kali pun ada kot. Kureng fahaman sikit bahasa sastera ni. Saje nak mencoba. Hehe.. Kita berbalik pada insiden di MPH tu. Lepas sambar 2 buku tu aku pun mengendeng macam anak kucing kat encikhairil minta dia bayarkan. Hoho.. Pastu dia ckp, aritu ada beli buku anam ngan nazirah aku suh dia bayar guna duit dia dulu. Maka malam tu aku kene bayar balik le.. Huhu.. Tapi disebabkan bayar guna duit aku, aku pun sambar lagi satu buku by Sophie Kinsella itu. Wakaka... Aku pun x ingat yang mana satu aku amik sbb aku main amik je.. Haha.. encikhairil dah geleng kepala. Dia kata kalau x baca abis mmg dia x kasi beli buku lagik. Huhuh..

Aja aja Faiting! (ejaan sila abaikan!)

Comments

Popular posts from this blog

Sangkar Putong

Young Living Essential Oil

Sepakat Membawa Berkat